.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ردپای آلمانی‌ها در جاذبه‌های گردشگری مازندران

شمال نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از حضور اساتید دانشگاه مونیخ برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی فرهنگی این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، فرزانه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : این اساتید که همگی از متخصصان علم باستان‌شناسی هستند هشت روز در مازندران اقامت دارند.

وی افزود : عباس‌آباد و گوهرتپه بهشهر، قلعه‌کش آمل، ناتل نور و تپه کلار کلاردشت مورد بازدید متخصصان خارجی قرار می‌گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تصریح کرد : محوطه‌های دو دانگه، چهار دانگه و بخشی از شهرستان بهشهر برای بررسی‌های پژوهشی و باستان‌شناسی در برنامه بازدید این اساتید قرار دارد.

فرزانه با اشاره به وجود 2 هزار و 500 اثر تاریخی و ثبت نزدیک به 700 اثر تاریخی در فهرست آثار ملی و یک اثر جهانی در استان گفت : مازندران برخلاف تصور، یک استان با ظرفیت بالای گردشگری فرهنگی است و با داشتن جاذبه‌های فراوان تاریخی در کنار ظرفیت‌های بی‌بدیل می‌تواند میزبان گردشگران خارجی از جمله آلمان‌ها باشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تاسیسات گردشگری با کیفیت قابل قبول و خدمات متنوع در سراسر استان وجود دارد که می‌تواند جوابگوی گردشگر خارجی باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از این اساتید به عنوان سفیران فرهنگی کشور آلمان نام برد و گفت : این گردشگران در واقع نمونه‌ای از قشر روشنفکر جامعه خود هستند که می‌توانند بهترین مبلغ برای ترغیب هموطنان‌شان برای سفر به ایران به خصوص مازندران باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 فروردين 1392
چه آثار با ارزش و نادری که در طول تاریخ استعمار ، بوسیله بعضی از این به ظاهر اساتید دانشگاه از این سرزمین با فرهنگ و تمدن به یغما برده شد! لطفاً مسئولان محترم به هوش باشند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.